Genel
Yorum Yapın

Oku! / Benden Ne Olur? – Aslı T.Kızmaz

Yazar: Alı T.Kızmaz

Giriş, gelişme, sonuç: 184 sayfa

Sabrınız varsa bir solukta okunabilecekler kategorisinde.

Edebi eser olamayacak kadar günlük tadında.

Benim gibi kitabın her satırını kendi yaşantınızmış gibi yaşayan bir ruh hastasıysanız, kriz anlarında motive edici bile olabilir. Kişisel gelişiminize bir tık fayda sağlayabilir ancak elbette, asla kişisel gelişim kitabı değil. Zaten tüm bunları da iddia eden bir eser de değil ama çok sevimli. Oldukça gerçek ve samimi.

*

Bir arkadaşımın İnstagram üzerinden story paylaşarak ‘kitap basılıyor’, ‘kitabın çıkmasına son 7 gün’, ‘son iki gün’ ‘son 1 saat’ filan diye geri sayım yapması ve sonra mecrayı kullanım sıklığı baz alınırsa, oldukça uzun bir zaman sessiz kaldıktan sonra sürekli yazar kişiyi etiketlemek ve ‘harikasın, süpersin, seni seviyorum’ gibi şeyler paylaşması neticesinde, “ulan” dedim, “bu kitap ne anlatıyor olabilir ki, bu ilan-ı aşk etti hatuna…” Kitabı öperken paylaştığı bir fotoğrafı bile var…

Şimdi istesem ‘bana ver, okuyayım’ filan desem koynundan kocasını istemişim gibi tepki verecek, çok belli. Gideyim de alayım dedim ve aldım. Kitapçıda millet kuyruk, raflar boşalmış. Kapıdan her giren direkt kitabı soruyor! İyice heyecan bastı tabi beni… İlk 100 sayfayı tek oturuşta okuduktan sonra başucumda 10 gün kadar süründü ve bugün işi gücü bırakıp bitirdim iş yerinde.

Keyifli ve umut verici bir kitap. Nispeten sürpriz sonlu diyebiliriz de… İşte öyle, genç kız rüyası tadında bir şey…

Lakin ‘ne güzel dertlerin var be Sertab’ demekten de alamadım kendimi. Ama güzel. (spoiler: Sertab kitabın baş karakteri)

Kafanız dağılsın, arada gözleriniz dolsun, arada kahkaha atın ama bunları yaparken de ‘okumak’ eylemi içerisinde bulunun isterseniz derhal başlayabilirsiniz.

İyi okumalar…

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s